pondělí 31. prosince 2012

Novoroční zdravice autora blogu

Rok se s rokem sešel a dnes o půlnoci začne (zcela nepřekvapivě) nový :) A je to příhodná doba poděkovat všem mým čtenářům, díky kterým má smysl, abych v psaní blogu pokračoval.
 
Na současné adrese můj blog funguje od července 2012, přičemž a tu dobu stihl nasbírat úctyhodných cca 5900 přístupů, za což jsem velmi rád - je to pro mě známka, že to, co píšu, někoho zajímá a má pro někoho cenu v podobě jeho času. Chtěl bych poděkovat všem těm, díky kterým jsem se na tohle číslo mohl dostat - jen byste mohli víc komentovat :)

Jestli mám nějaké pravidelné čtenáře kromě Petra Houšky, tak doufám, že se mnou zůstanou i nadále - budu se snažit relativně často psát zajímavé a dobré články :) Zároveň taky musím ocenit všechny, díky kterým se moje práce mohla dostat někam dál - ať už se o tom někomu zmínili, sdíleli odkaz na Facebooku nebo pilně retweetovali.

Neberu to na lehkou váhu, protože čtenáři je to, o co stojí snad každý blogger. I proto bych chtěl zároveň tenhle článek využít k tomu, abych vás vybídl k napsáno čehokoli, co bych měl v novém roce zlepšit do komentářů. Díky moc, zpětná vazba je pro mě důležitá :)

Tak a už dost patetických řečí, zbývá už jediné :)

Šťastný nový rok, milí čtenáři!