neděle 23. června 2013

Kritikou k úspěchu - řekněte mi, co dělám špatně

Na začátek si vypůjčím jeden citát, který často opakuje Adam Gebrian - když vás nikdo nekritizuje, zblbnete. A protože si tu nepíšu sám pro sebe, ale pro lidi, tak mě zajímá, co si o tom všem lidi myslí.

A lidi jste vy.

Bylo mi řečeno, že píšu moc složitě. Že sem tam píšu křečovitě, nebo že tvořím zbytečně rozvitá souvětí.

Popravdě - nevím. Protože co mě přijde v pohodě, nemusí přijít v pohodě vám. A o vás tu jde především!

Tak mi prosím do komentářů (nebo někam jinam, kontakty víte kde hledat) napište, co se vám na mém stylu psaní nelíbí. Cokoliv. Ať už vás štvou cizí slova, příliš spisovná čeština nebo třeba moc dlouhé věty.

Své o tom, že konstruktivní kritika je potřeba, ví i filmový průmysl.

A nezůstaňte jen u stylistiky! Výběr témat? Hloubka jejich rozebrání? Rozsah článků? Sem s tím!

Chci se zlepšovat, a protože člověk je tvor do sebe zahleděný, bez oprávněné kritiky to asi jen tak nepůjde.

Proto vám předem děkuju, že se nad tím zamyslíte. Chci se zlepšovat a zajímá mě názor těch nedůležitějších - mých čtenářů.

A pokud si to zasloužím, buďte klidně sprostí a nevybíraví.